tiistai 19. maaliskuuta 2013

Hiukan jo pääsiäistä

Suutarin lapsella ei oo kenkiä, eikä mulla vintage-munia, oon myyny ne kaikki. :) No onneksi työkaveri oli ihana ja neuloi mulle munat. Kiitos Marjo! <3 Laitoin ne tohon rautalankahäkkyrään, ovat kivannäköiset siinä.
Lisäsin sekaan pari hopeamunaa blig blingiä antamaan.
 
Virpi möi kaksi CLV-lasikupuaan, olin kärppänä paikalla (tai siis netissä) ja ostin sadasosasekunnin mietinnän jälkeen kuvut pois kuleksimasta. Ovat niiiiiin ihanat. Pienempi on bannerissa (eiku onhan mulla yks vintage-muna tossa kuvun sisällä!). Pikkumussu pääsi isomman kuvun sisälle, on melko tuiman näköinen kaveri tässä kuvassa.
 
Jääkaappi piti aikoinaan jotenkin saada piiloon ku oli niin... öö... jääkaappimainen. Mies rakensi tällaisen valeseinän laudoista. Ja saahan tähän kaikkee kivaa kiinnitettyäkin. :) Tykkään tosi paljon tästä.
 
Jep, näinhän se on...
 
Ja näinkin se on...
Ihana aurinkoinen päivä oli tänään. Huomiseksi luvattu kylmää tuulta, hrrr... No, onneks huomenna on sentään jo pikkulauantai! :)
 
Aurinkoista viikon jatkoa kaikille!
 

10 kommenttia:

  1. Kivoja pääsiäisjuttuja täällä sinulla, ja nuo lasikuvut tosiaan on ihania:)
    Aurinkoiset viikonjatkot sulle- nautitaan:)

    VastaaPoista
  2. Aivan huippukiva tuo jääkaapin valeseinä!
    Ja lasikuvut on niin kauniita, mä olen heikkona niihin(kin) :)

    Kaunista keskiviikkoa Minnukalta :)

    VastaaPoista
  3. Lasikuvut on niin ihania, aina kun jossain näkee niin heti pitää olla hipelöimässä. :) Aurinkoista loppuviikkoa!

    VastaaPoista
  4. Sun munat on niin upeat että ne menee kaupaks ennenkuin ehdit moro sanoo!!!

    VastaaPoista
  5. Eksyin tänne ensimmäistä kertaa face:n linkityksen kautta, ihana blogi sinulla! Tuo jääkaapin piilotus on oikein onnistunut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi hienoa, tervetuloa! Joo, mun mielestä kans jääkaapin piilotus onnistui hyvin. :)

      Poista
  6. Täällä on kyllä kaikkea niiiiin ihanaa,että ihan pakahtuu!! Löysin jo monen monta sellaista juttua mitä olen itsekin jo pitkään ihastellut. Innokkaana liityn lukijaksi :)

    VastaaPoista
  7. Voi kiitos! Toisten blogeista on aina kiva bongailla ideoita. Kiva kun tulit lukijaksi.

    VastaaPoista